Thursday, August 26, 2010

i am back~

hahaha...first...what i realized is..my english grammar is "horrible"...
and what i wrote..also...when i read back,i was laughing...haha..
really hope that i have some improvement on this..
时间过得真快..有些事会变..有些事依然一样..
我还是一样.. 不是一个很会说话的人..不是一个善于表达自己的人...
还是一样会害怕..害怕说错话做错事..直到觉得自己”安全“了..才会慢慢的转出来..
也许那时才会发现我的不一样..
喜欢大自然..喜欢音乐..喜欢美术..喜欢下厨..喜欢运动,爬山..喜欢荡千秋..喜欢在雨天里漫步..喜欢学东西..喜欢有事没事就看观察别人的举止..静静的..
做什么事都用心..付出真心..因为希望我也是被真心对待的..被珍惜的..
虽然会害怕受伤..可是要勇敢面对..因为我相信受伤了,在我身后一定会有保护着我的人..~





No comments:

Post a Comment